14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

27.06.2022

Hayka.pl i „Sokoły” nad Narwią

Hayabusa, najszybszy model motocykla marki Suzuki i zarazem jeden z najszybszych jednośladów na świecie, ma rzeszę wielu zagorzałych miłośników. Właśnie z myślą o nich grupa Hayka.pl zorganizowała zlot fanów Hayabusy 1-2-3 Nowogród 2022.

Dowiedz się więcej
20.06.2022

Polscy pięściarze pokonali Norwegów 12:4 podczas Suzuki Boxing Night 16 w Jędrzejowie.

21 sekund – tyle czasu trwała najkrótsza walka w historii Suzuki Boxing Night, w której młodzieżowy mistrz Polski Kacper Derda znokautował bardziej doświadczonego Vadyma Holubenkę, reprezentującego Norwegię

Dowiedz się więcej
20.06.2022

Sezon na zloty motocykli Suzuki rozpoczęty!

W Przewięzi k. Augustowa odbył się ogólnopolski zlot użytkowników oraz sympatyków Suzuki V-Strom Club Poland. Łącznie wzięło w nim udział blisko 100 motocyklistek i motocyklistów na wszystkich generacjach motocykli V-Strom.

Dowiedz się więcej
15.06.2022

Suzuki Boxing Night przed wakacyjną przerwą

17 czerwca w Jędrzejowie odbędzie się już szesnasta gala boksu Suzuki Boxing Night, po której nastąpi wakacyjna przerwa.

Dowiedz się więcej