Suzuki Motor Poland w czerwcu zanotowało najwyższy miesięczny wynik sprzedaży w historii polskiego oddziału. Do klientów trafiło aż 996 samochodów japońskiej marki.
W czerwcu z salonów marki Suzuki wyjechało 996 samochodów, co stanowi wzrost o 60,9% względem czerwca 2015 roku. To także o ponad 36% więcej sprzedanych aut niż w poprzednim miesiącu - maju 2016 r.
Pierwsze półrocze 2016 roku przyniosło znakomite wyniki dla marki Suzuki w Polsce. Przez sześć miesięcy sprzedano 3983 samochody, czyli o 20,7% więcej niż w analogicznym okresie 2015 roku.
Suzuki Motor Poland zwiększa zakres partnerstwa z Betclic 1 Ligą. W sezonach 2024/2025 i 2025/2026 Suzuki będzie sponsorem głównym rozgrywek, rozszerzając współpracę zapoczątkowaną w lipcu 2022 r.
Dowiedz się więcej30 firm dilerskich, 35 miast, 42 sportowców, 43 pokazy i ponad 1,5 tysiąca gości – oto bilans zakończonego cyklu prezentacji Nowy Swift Roadshow.
Dowiedz się więcejEkipa Suzuki Motor Corporation weźmie udział w 8-godzinnym wyścigu endurance, który odbędzie się 19-21 lipca na torze Suzuka w ramach cyklu FIM EWC 2024 (FIM Endurance World Championship).
Dowiedz się więcejSuzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.
Dowiedz się więcej