Suzuki podpisało umowę partnerską z firmą HAKUTO, która weźmie udział w konkursie Google Lunar XPRIZE, wysyłając na Księżyc łazika.
Hakuto to pierwsza japońska prywatnie finansowana inicjatywa biorąca udział w konkursie Lunar XPRIZE sponsorowanym przez Google. Konkurs polega na wysłaniu łazika na Księżyc, który przemierzy 500 metrów i prześle na Ziemię wysokiej rozdzielczości materiały filmowe i zdjęciowe.
Suzuki zapewni wsparcie techniczne w budowanie łazika dla zespołu Hakuto. Przed zespołem Suzuki stoi kilka wyzwań. Jednym z nich jest obniżenie masy łazika, co pozwoli na obniżenie kosztów wysłania go w kosmos. Należy również odpowiednio dostosować właściwości jezdne łazika, aby bez problemu poruszał się po Księżycu, który pokryty jest regolitem przypominającym miałki piach. W tych celach Suzuki wykorzysta wiedzę i technologie stosowane przy produkcji samochodów miejskich oraz tych z napędem na cztery koła.
Suzuki Motor Poland zwiększa zakres partnerstwa z Betclic 1 Ligą. W sezonach 2024/2025 i 2025/2026 Suzuki będzie sponsorem głównym rozgrywek, rozszerzając współpracę zapoczątkowaną w lipcu 2022 r.
Dowiedz się więcej30 firm dilerskich, 35 miast, 42 sportowców, 43 pokazy i ponad 1,5 tysiąca gości – oto bilans zakończonego cyklu prezentacji Nowy Swift Roadshow.
Dowiedz się więcejEkipa Suzuki Motor Corporation weźmie udział w 8-godzinnym wyścigu endurance, który odbędzie się 19-21 lipca na torze Suzuka w ramach cyklu FIM EWC 2024 (FIM Endurance World Championship).
Dowiedz się więcejSuzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.
Dowiedz się więcej