21.07.2022

Suzuki partnerem motoryzacyjnym Fortuna 1 Ligi

Fortuna 1 Liga podpisała umowę o współpracy z Suzuki Motor Poland, na mocy której Suzuki zostało partnerem motoryzacyjnym rozgrywek w sezonie 2022/2023. Każdy z klubów Fortuna 1 Ligi otrzyma do dyspozycji kilka aut naszej marki.

Suzuki Motor Poland od wielu lat angażuje się we współpracę z klubami, ligami i związkami sportowymi w Polsce. Firma jest m.in. sponsorem głównym Polskiego Związku Koszykówki, oficjalnym partnerem Związku Piłki Ręcznej w Polsce, PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, a w ramach sponsoringu Polskiego Związku Bokserskiego współorganizuje gale Suzuki Boxing Night i wspiera obiecujących młodych sportowców. Suzuki to również główny sponsor Korony Kielce i właściciel praw do nazwy kieleckiego stadionu – Suzuki Arena.

Prezes Suzuki Motor Poland Piotr Dulnik powiedział: Działamy w wielu dyscyplinach, ale w przypadku piłki nożnej realizowaliśmy projekty o zasięgu lokalnym, wspierając drużynę Korona Kielce i sponsorując kielecki stadion Suzuki Arena. Teraz idziemy krok dalej i dzięki współpracy z Pierwszą Ligą Piłkarską sięgamy po wymiar ogólnopolski. Na razie jesteśmy na początku kooperacji, ale myślimy długofalowo. Zawsze uważałem, że jeśli w projekcie czuć dobrą energię i ludzie się wzajemnie rozumieją, uda się zrealizować wszelkie wizje. Piłka nożna to sport, który łączy tysiące Polaków. Mam nadzieję, że wspólnie z Panem Prezesem Marcinem Janickim uda nam się jeszcze bardziej uatrakcyjnić Pierwszą Ligę Piłkarską.

- Suzuki utożsamiane jest ze sponsoringiem sportu w Polsce i cieszymy się, że firma dostrzegła potencjał Fortuna 1 Ligi w budowaniu wartości marketingowej dla partnerów rozgrywek. Liczymy na to, że będzie to współpraca długoterminowa, która wyjdzie poza schemat i będzie stanowić wartość dodaną dla sponsora, rozgrywek, klubów i kibiców – powiedział Marcin Janicki, prezes zarządu Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

Kluby Fortuna 1 Ligi odebrały już część floty samochodów, które będą do ich dyspozycji w rozpoczynającym się sezonie. Branding Suzuki będzie z kolei obecny na meczach Fortuna 1 Ligi, a uzupełniać go będą komunikacja i aktywacje prowadzone w mediach digitalowych.

Rozgrywki Fortuna 1 Ligi startują w piątek 15 lipca.

10.07.2024

Nowy Swift Roadshow w liczbach

30 firm dilerskich, 35 miast, 42 sportowców, 43 pokazy i ponad 1,5 tysiąca gości – oto bilans zakończonego cyklu prezentacji Nowy Swift Roadshow.

Dowiedz się więcej
08.07.2024

Team Suzuki CN Challenge na wyścigu Suzuka 8 Hours – na czas i wytrzymałość z eksperymentalnym eko-paliwem

Ekipa Suzuki Motor Corporation weźmie udział w 8-godzinnym wyścigu endurance, który odbędzie się 19-21 lipca na torze Suzuka w ramach cyklu FIM EWC 2024 (FIM Endurance World Championship).

Dowiedz się więcej
28.06.2024

Nowy Swift, gwiazda tegorocznego Suzuki Road Show, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów

Suzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.

Dowiedz się więcej
24.06.2024

Suzuki wprowadza elektroniczną książkę gwarancyjną (e-KG) w aplikacji Moje Suzuki

W przypadku danych związanych z gwarancją liczy się przede wszystkim łatwy dostęp a więc najważniejsza jest wygoda użytkownika. Dlatego od czerwca 2024 w ramach bezpłatnej aplikacji Moje Suzuki uruchomiono nową funkcjonalność tzw. elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG).

Dowiedz się więcej